‘Simis’ (Médemil, 2016) és el nom del nou treball discogràfic de la banda d’Alcàsser Svaters. El disc que veurà la llum en breu és ple de lletres divertides i compromeses, amb uns ritmes que van de l’ska mes clàssic, al rock, passant pel reggae i acabant pels sons llatins com son la cúmbia o la salsa.
Segons el grup, aquest és un projecte que neix de la idea de tornar a fer un treball de què sentir-se satisfets personalment, a l’alçada del que en el seu moment va suposar “Berlangastyle”, disc que va obtenir una gran acollida i els va dur pels escenaris i festivals més importants del circuit.
‘Simis’ s’ha enregistrat i mesclat a Atòmic Studio, per Mark Dasousa.
Mentre esperem la sortida oficial del disc complet podem gaudir de l’avançament del que serà el primer senzill, ‘La vida bonica’.