“SOMMI” TERCER SINGLE D’AVANÇAMENT DEL NOU ÀLBUM DE GINESTÀ

GINESTÀ, acaba de presentar “Somni”, el tercer avançament del seu nou treball “Suposo que l’amor és això” (Kasba Music, 2022).

“Somni” es va publicar el passat divendres 28 de gener i amb aquesta cançó, els germans Serrasolsas, pretenen fer-nos sortir per una estona de la realitat, portant-nos a un món tan abstracte com el dels somnis, però alhora fent-nos aterrar dins la quotidianitat d’un jove.

“Suposo que l’amor és això” (Kasba Music, 2022), serà el tercer llarga durada del grup i veurà la llum el 4 de febrer després d’una gira de més de 80 concerts els dos darrers anys. 

Per la producció del nou treball, els germans han treballat conjuntament amb en Cesc Valverde (Xicu). Enregistrat a La Royuela Studio, de la mà d’en Xavier Clop i en Quique. Mesclat i masteritzat a Gravacions Silvestres per en Marc Parrot, es preveu que l’àlbum propulsarà a GINESTÀ com a una de les noves bandes referència dins del panorama musical català.

FONT: KASBA MUSIC

Redacció
Redacció

REDACCIÓ AU VA! La informació que consta en aquest article ens l'ha fet arribar el seu autor, o bé ha sigut escollida per l'equip de redacció perquè hem cregut que pot ser del vostre interès. Au va! en cap cas subscriu l'autoria d'aquesta, per la qual cosa a peu d'article se cita el seu autor, font, persona o entitat que la promou.