‘Ós Bipolar’, és el nou disc de Quimi Portet

El proper dia 1 d’abril, Quisso Records i Música Global publicaran el nou disc de Quimi Portet anomenat “Ós Bipolar”, aquest és el seu novè disc en solitari.

Quimi-Portet_Os-Bipolar_Portada

Al disc hi destaquen les col·laboracions de Manolo Garcia a la cançó ‘Roda el món’, de Joan Miquel Oliver i de Núria Graham a la cançó ‘Daisy’.

“Ós Bipolar” (Quisso Records/ Música Global, 2016), arriba quatre anys després de Oh my love (2012). En aquestos anys a més de treballar en el disc, Quimi Portet ha produït el disc de Sanjosex ‘Festival’, ha contribuït al muntatge i posada en funcionament de l’estudi 2 de Music Lan a Avinyonet de Puigventós (Alt Empordà), ha fet un bon nombre de concerts amb el Col·lectiu Eternity, projecte que comparteix amb Sisa i Joan Miquel Oliver, i ha gravat i mesclat el material que juntament amb Manolo Garcia han reeditat la tardor de 2015 i que conté peces de Los Rápidos, Los Burros i d’El Último de la Fila.

Ós bipolar serà presentat en directe el proper 16 d’abril al Festival Strenes de Girona (Teatre Municipal) i el 12 de maig al Guitar Festival de Barcelona (Sala Barts). Durant l’estiu i la tardor d’aquest 2016, l’artista té previst fer tot un seguit de concerts acompanyat d’una banda amb la solvència habitual.

Redacció
Redacció

REDACCIÓ AU VA! La informació que consta en aquest article ens l'ha fet arribar el seu autor, o bé ha sigut escollida per l'equip de redacció perquè hem cregut que pot ser del vostre interès. Au va! en cap cas subscriu l'autoria d'aquesta, per la qual cosa a peu d'article se cita el seu autor, font, persona o entitat que la promou.