Cristina Malakhai publica ‘Mala Pell’, el seu primer EP en català, una proposta nova i valenta que representa la seva evolució i fusió artística fruit del seu treball a Los Angeles.
Sensualitat amb un cop d’aire fresc i una bufetada alhora, amb veus dolces i rebels, lletres sofisticades i descarades. Veu Pop R&B sobre bases urbanes HipHop, EDM, Drum & Bass, Synths LoFi, amb bassline i beats marcats. A més, ens regala un dels seus temes on canta i rapeja acompanyada tan sols d’un piano. Passional, desafiant i agredolça.
L’artista ha construït un pont ja inesborrable entre ambdues ciutats on fa vida, amb la motivació, però, de fer més música a la seva terra, com així demostra en aquest EP ‘Mala Pell’, relacionat amb la seva ciutat i la seva dita “Sabadell, Mala Pell”. La Cristina ha volgut portar el so que ha estat treballant als estudis de Los Angeles, i posar-hi lletres en català per portar-ho a casa seva.
L’ EP compta amb dos singles amb videoclip: ‘Pluja’ i ‘La Veritat’. En aquest treball han participat productors i enginyers establerts a Barcelona i Los Angeles

MALA PELL (EP)
Cristina Malakhai
Data de publicació: 20 de febrer de 2024
| Cançons: |
| 01. Pluja |
| 02. La veritat |
| 03. Pluja (piano) |
