Ara Llibres publica Catalonia, next brand in Europe d’Albert Castellón

REDACCIÓ | 11/09/2013

Catalonia, next brand in Europe, un enfocament totalment nou sobre la independència de Catalunya.
Ara Llibres publica Catalonia, next brand in Europe d’Albert Castellón, un llibre que parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial.

Un enfocament brillant i sorprenent del nou projecte de país. Albert Castellón, l’home que ha reinventat les cerveses Moritz i, per tant, el responsable del seu èxit aclaparador, utilitza la teoria de posicionament de màrqueting per parlar del present i del futur de Catalunya.

A partir dels ensenyaments teòrics i pràctics del màrqueting modern, i amb moltes anècdotes i sentit de l’humor, l’autor assenyala la importància de construir una proposta de valor il·lusionadora, sòlida i compartida per a Catalunya. Una proposta triomfadora que es converteixi en l’opció majoritària dels catalans.
Un llibre que proposa solucions al problema català, sense receptes màgiques, però amb un full de ruta clar per als que viuen l’actualitat política com un esdeveniment únic i irrepetible, com un ara o mai. Perquè tenim un pla i volem un futur millor.

“Sense sobirania, ni les empreses ni els països poden definir i executar cap mena de planificació que els permeti assolir els objectius que es proposen.” Albert Castellón

Albert Castellón va néixer a Barcelona l’any 1973. S’ha llicenciat en administració i direcció d’empreses per la Universitat Ramon Llull, té un MBA per Esade i actualment estudia humanitats. Ha treballat com a directiu en diverses empreses i des del 2004 és director general de Cerveses Moritz. Al bloc http://catalonianextbrand.com/ Castellón desenvolupa reflexions que tot que parteixen de les tesis principals del llibre. També podeu seguir-lo a @albertcastellon i @Cat_Next_Brand.